Medewerker bediening m/v

  • Lend Uitzendbureau

    Een gerenomeerde hotelketen met o.a. vestigingen in Vianen en Houten die over luxe hotelkamers, (bruids-)suites, sfeervolle à la carte restaurants, zonneterrassen en een uitgebreid zalencomplexen beschikken.

    Omschrijving Wij zijn vanaf oktober op zoek naar gemotiveerde medewerkers voor in de bediening. Er wordt gemiddeld 4 dagen per week gewerkt, waarbij ook de weekenden gerekend moeten worden.

    Je bedient en ontvangt gasten en neemt bestellingen op, serveert uit en ruimt alles weer netjes op.

    Ook het verrichten van werkzaamheden met betrekking tot de voorbereidingen van de bediening behoren tot het takenpakket. Hierbij moet je denken aan het verzorgen van de mise en place, het opdekken van tafels en het opruimen van gastruimten en werkruimten.

    Ervaring in de horeca is een pre, maar geen vereiste. Wel is het handig dat je enige drankenkennis hebt en dat je deze op een juiste manier kunt uitserveren.

    Je bent:

    * Gastvrij

    * Representatief

    * Sociaal

    * Communicatief vaardig

    * Stressbestendig

    * Flexibel

    Je bent zelf in het bezit van nette zwarte schoenen, witte blouse, zwarte pantalon en gilet en strik (voor de heren).

    Mensen met een rijbewijs wordt ook verzocht te reageren!

    Reageer op deze vacature en bel 010- 243 43 43

  • Mehmet Saybas

    Ik zal me even voorstellen ik ben Mehmet Saybas en ik ben 24 jaar. Ik heb veel ervaring met leidinggevende functies en ik heb mijn werk altijd met plezier gedaan. Ik heb gewerkt als leidinggevende bij een bakkerij maar helaas door financiële redenen werd mijn contract niet verlengt.

    Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging ik wil graag nieuwe dingen leren en sta overal voor open en ik hou van aanpakken. Mijn nieuwe baan hoeft niet uit leidinggeven te bestaan.

    De afgelopen jaren heb ik zorgvuldig en met grote inzet gewerkt. Ik ben zeer

    gemotiveerd om aan de slag te gaan en zou mijn motivatie graag in een gesprek

    met u toelichten. Ik hoop van harte dat ik daarvoor de kans krijg.

  • Peter van Schijndel

    Sollicitatie Medewerker bediening

  • Cindy

    Geachte heer/mevrouw,

    Ik heb veel werk ervaring in de horeca en daarnaast ook veel ervaring opgedaan in 2 verschillende bakkers winkels waar ik met veel plezier heb gewerkt. Door al de jaren heen heb ik geleerd om geduldig te zijn, ben ik erg leergierig geworden en heb voldoende doorzettingsvermogen. Daarnaast ben ik zorgzaam, klantvriendelijk en erg collegiaal.

    Ben opzoek naar een leuke, uitdagende baan voor 3 tot 4 dagen per week.

    Graag zou ik mij in een persoonlijk gesprek verder willen voorstellen.

    Hoop graag van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Cindy Riebeek