kok zoekt werk.

  • Erik

    Hallo ik ben een man van 29 jaar en zoek voor 1 februarie een nieuwe job.

    In de regio gelderland of overijssel. Het liefst zoek ik in de funtie souse chef maar zelfstandig werkend kok mag natuurlijk ook. Dus ben jij toevallig op zoek naar een kok, laat dan een berichtje achter en wie weet.

  • FP Kip

    Restaurant in Doetinchem waar op de ouderwetse manier wordt gekookt.

    Reageren via 0314-394640

  • Mike

    We zoeken per direct een chef kok in ons resort op Corn Island, www.paraisoclub.com

    Is dat iets voor jou?

    Zo ja, stuur svp je cv met foto en referenties.

    Wellicht to op Corn Island!

  • John van de Ven

    Bel me maar 0578-661118

  • Corte

    Hallo Erik

    Ben je inmiddels voorzien?

    Misschien weet ik wat voor jou.

    Moet wel een zelfstandig werkend kok zijn.

    Groeten

    Willem Corte

  • Karin de Groot

    Wij zoeken per direct een zelfstandig werkend kok, aankomend sous-chef. Ons bedrijf staat in Vianen, (Brasserie de Bruiloft) en zal van de zomer een grote verbouwing in gaan, met een flinke formule-wijziging.

    Wij zoeken een enthousiaste vak-idioot om de keuken te gaan runnen.

    Nu ligt Vianen niet echt in Gelderland, maar niet geschoten is altijd mis, nietwaar?

    Zou je mij willen bellen?

    06-53245880, Karin de Groot

  • samatha Bruijnius

    Hoi Erik,

    Wij zijn met SPOED opzoek naar een kok voor het seizoen op mallorca! Als je op kort termijn kan beginnen en we elkaar even kunnen spreken, dan kunnen we wellicht tot een overeenkomst komen.

    mijn email adres is : samantha1_951@hotmail.com laat even een berichtje achter!

    Thanks

    Samantha

  • Reijer Evers

    Hoi,

    ik weet niet of je nog steeds wat zoekt, maar wij kunnen nog wel een zelfst. werkend kok gebruiken.

    Dit is op de Veluwe, nabij Nunspeet.

    Voor meer info: 06 30035048

    groet,

    Reijer

  • e

    toevallig bij de Veluwse Bron ?

  • Reijer Evers

    Nee, het betreft hier een normaal restaurant en geen sauna- of beautygebeuren.

    groet

    Reijer