indiase kok

  • baburaj divakaran

    Ik kook indiaase vegetarisch/non vegetarisch voor uw feest (10 tot 100 mensen) bij u thuis of u kunt het ophalen

    Ik kan ook een indiaas buffet maken bij uw organisatie (ik kan ook een demo organiseren)(.Indiase thema)

    Met vriendelijke groeten,

    Baburaj Divakaran

    Bakel

    tel. 0492-341370

  • arbin

    hello,ik wil een indiase( oosterse) eat cafe beginen,als je een goede kok ben ,waarom gaan we niet samen werken??Het gaat in Gelderland regio.we kan restaurant, catering,……….!als je ook intreseer,kunnen we verder spreken.

    groetjes,

  • Jennifer Gopal

    Beste Baburaj,

    Zag je ad op het internet en wij hebben interesse om een kok in te huren voor een indiase culinaire avond. We zullen met een groep zijn van 8 tot 10 mensen. Voorkeur gaat ernaar uit dat je idd thuis komt koken. Wel heb ik enkele vragen voor je:

    - Waar kom je vandaan

    - Werk je op het moment in een restaurant of doe je dit fulltime

    - Voor een non-vegetarische avond, wat zou je ons voorschotelen

    - Welk prijskaartje hang je aan zo'n avond

    - Hoe gaat zo'n avond precies in werking?

    Ben te bereiken op het volgende emailadres: gopaljen@hotmail.com en nummer +316 1509 3509

    Vast bedankt.

    Jennifer Gopal

  • saif

    I am very Pleased to Respond to you I am best and top indian chef by taste and way of my

    cooking any of indian menu you can ask me.

    Sincerely Yours,

    Saif

  • raghu

    Hallo ,

    Ik heb een Indiase catering bedrijf , en ik zoek een kok voor 22 sep. 2012 voor 5 tot 6 uur.

    Zelfde dag heb ik 2 catering dus bij een catering ga ik zelf maar voor tweede catering zoek ik een Indiase kok.graag snel reactie op tel. nr. 0683010070

    groetjes

    raghu

    www.indiasecatering.nl

  • raghu

    Hi saif ,

    You have not given your contact nummers , i am looking for one cook for 22 sep. 2012 to help me with catering are you free let me know , you can contact me on 0683010070.

    cheers