ambitieuze jonge chef kok aangeboden

  • Sebastiaan Veenhuizen

    Goedendag

    Ik ben een jonge ambiteuze chef kok/leermeester die op zoek is naar een nieuwe uitdaging.

    Voorliefde voor mediterraanse, italiaanse en franse keuken.

    Geintresseerd in mijn cv stuur even een mailtje en ik stuur u mijn cv op.

    Vriendelijke groet,Sebastiaan Veenhuizen

  • Sebastiaan Veenhuizen

    woon in amsterdam

  • Arthur

    Heb je weleens op Horecavac.nl gekeken, Sebastiaan…Heel veel vacatures Kok daar! Gr Arthur

  • Paul Reder

    Beste Sebastiaan,

    Naar aanleiding van uw advertentie op het prikbord van horeca-vacatures is mijn intresse gewekt door de woorden “jonge en ambiteuze”.

    Wij zijn op zoek naar een compleet nieuw keuken team met daarbij iemand die leiding kan geven en het een uitdaging vindt om totaal nieuwe keuken op te bouwen die daarbij een redelijke vrije hand in kan hebben.

    Mocht u ook intresse hebben voor deze vacature kan u contact met mij opnemen per email of per telefoon 0615095149

    Met vriendelijke groet,

    Paul Reder

  • Dave Wassmer

    Nog zoekende naar leuke baan in Amsterdam als chef-kok bij een trendy restaurant, waar op goed niveau wordt gekookt?

    Stuur jouw cv dan aan dave@puur-mensenwerk.nl, en wij nemen zsm contact met je op voor verdere informatie!

    Dave Wassmer

  • Dave Wassmer

    Beste Sebastiaan,

    Leuke baan als chef-kok bij een druk restaurant in Amsterdam centrum? Fulltime baan, goed salaris, goede arbeidsvoorwaarden!

    Indien je nog zoekende bent naar een leuke en uitdagende baan in de regio Den Haag, wij hebben op dit moment twee interessante vacatures beschikbaar in deze regio:

    1 x chef-kok bij een druk restaurant / brasserie in de regio Den Haag, fulltime baan, goed salaris, goede arbeidsvoorwaarden

    1 x souschef bij een uitstekend restaurant in Scheveningen, fulltime baan, goed salaris, goede arbeidsvoorwaarden

    Indien dit jouw interesse heeft gewekt, stuur dan jouw cv aan ons op, en wij nemen z.s.m. contact met je op voor verdere informatie

  • Birol Tekin

    Beste Sebastiaan,

    Wat vind je van een uitdaging op Gran Canaria als chef van de keukenbrigade.

    Als je geintereseerd bent in een uitdaging zien wij je C.V. tegemoed.

    Met vriendelijke groet,

    Birol Tekin

    Party Palace gran canaria

  • Thierry Horsman

    Beste Pascal,

    Ben jij nog op zoek naar een baan, of reeds voorzien? Zo niet, dan heb ik misschien een baan voor je. In het kort: Cafe-restaurant Martinot in Amsterdam (dichtbij Concertgebouw). Jong, ambitieus bedrijf + team. We zijn op zoek naar een leidinggevende kok, dus als je interesse mocht hebben, dan hoor ik het graag. Je kunt me mailen (holycouscous@gmail.com) of bellen (0614848508).

    Vriendelijke groet, Thierry

  • R.Schrijver

    Beste Sebastiaan,

    Ben je nog steeds op zoek naar een passende vacature? ALs dit het geval is wil ik graag je cv ontvangen. Ook wil ik weten of het voor jou haalbaar is om in AMsterdam te werken.

    Ik hoor het graag van je.

    Groeten R.Schrijver

  • Berenice Overkamp

    Beste,

    Momenteel heb ik een zeer leuke functie als zelfstandig kok openstaan. Indien je nog beschikbaar bent, zou je contact met mij op willen nemen en uw cv willen mailen naar: info@rbpartner.nl

    0180 699 714