Vlotte medewerkster gezocht voor hotel in Duitsland!

  • Martin

    Wij zoeken voor een van onze relaties met spoed een vlotte horeca-medewerkster.

    Ben jij tussen de 18 en 28 jaar, flexibel en een echte allrounder? Lijkt het je leuk in een klein hotel in een druk wintersportgebied te werken?

    Dan zoeken wij jou!!

    Gezocht wordt iemand die Nederlands spreekt vanwege de hoofdzakelijk NL-vakantiegangers.

    Werkzaamheden, service, bediening en receptie-werkzaamheden (reserveringen aannemen, gasten inchecken etc.)

    Horeca-ervaring is niet noodzakelijk, belangrijk is wel dat je bereid bent voor meerdere maanden in het buitenland te werken.

    Huisvesting (appartement) wordt ter beschikking gesteld en uiteraard ook een goed salaris.

    Meer informatie?

    Mail ons!

  • Ellen Verbeek

    Geachte Heer/Mevrouw,

    Graag maak ik u kenbaar dat ik zeer geïnteresseerd ben in de functie voor Hotel Medewerker.

    Op dit moment ben ik klaar met mijn tijdelijke zomerbaan op Camping de Brem in Renesse. Ik heb hier de afgelopen vier maanden als Bartender en serveerster gewerkt. Maar omdat het, teleurstellende, zomerseizoen van 2011 is afgelopen ben ik per direct op zoek naar een uitdagende baan.

    Begin juli j.l heb ik mijn diploma behaalt voor Horeca Ondernemer/Manager op de Rooi Pannen te Breda. Het laatste jaar van mijn opleiding heb ik een jaar stage gelopen in Georgia, USA. Hier heb ik heel veel geleerd, ik ben begonnen als Banquetserver waar ik kennis heb gemaakt met grote partijen, zoals: bruiloften (300+ pax), conferenties en themadiners. Na vier maanden heb ik een ander functie gekregen in het bedrijf, namelijk Guest Service Attendant in de spa van het resort. Hier heb ik gasten mogen ontvangen, rondleidingen geven, maar ook heb ik wat administratie mogen doen, zoals reserveringen.

    De afgelopen jaren heb ik geleerd om gast- en resultaatgericht te werken. Ik ben ervan overtuigd met mijn opleiding en ervaring een toegevoegde waarde te zullen zijn binnen een hotel in Duitsland.

    Graag licht ik mijn motivatie toe tijdens een persoonlijk gesprek.

    Met vriendelijke groet,

    Ellen Verbeek

    Bolero 59

    3335EE Zwijndrecht

    0031 786299701

    0031 610644768

  • Marjolein Rijkee

    Goede middag,

    Mijn naam is Marjolein Rijkee en ben 17 jaar.

    Op dit moment doe ik een opleiding voor gastvrouw.

    De advertentie voor te werken in een hotel in Duitsland sprak me heel erg aan en zou er graag willen werken omdat het me heel erg leuk lijkt.

    Mijn geboortedatum is 03-03-1994 en woon in Alblasserdam.

    Voor mij is er geen enkel probleem om meerdere maanden in het buitenland te werken dit is voor mij juist een uitdaging!

    Verder heb ik 2,5 jaar ervaring in verschillende restaurants.

    De talen die ik spreek zijn Nederlands, Engels en gebrekkig Duits.

    Heel graag zou ik iets van u horen.

    Mijn telefoonnummer is: 0629237116

    Mijn email is: marjolein.rijkee@hotmail.com

    Met vriendelijke groet,

    Marjolein.