Werken In Spanje .

  • Egbert

    Wie wil er werken in Spanje tussen Blanes & Lorett de Mar start datum 2013.

    De werkzaamheden bestaan uit het zelfstandig runnen van een Bed & Breckfest.

    De woning beschikt over 7 kamers,met alle gemakken voorzien.

    Het buitenverblijf is voorzien van een zwembad 20/9 mtr.met verlichting / tafels stoelen en een grote garage incl 12 fietsen.

    De keuken is van alle gemakken voorzien incl een kookeiland met een 6 pits fornuis diepvrieser twee grote koelkasten.

    Er is plaats voor twee gezinnen met kinderen.

    U zelf beschikt over een eigen kamer van 9 / 6 mtr met tv 102 cm pc met internet een vaste kleding kast bed 140/200 cm tafel met twee stoelen pc internet,De kamer is afsluitbaar en is geheel voor prive gebruik.

    In de hal boven en op de beneden verdieping staan kasten voorzien van alle bedden en linnen goed (voor de gasten).

    Het verblijf van de gasten is voorzien tv 102 cm internet.

    De werkzaamheden bestaan uit het ontvangen van de gastgezinnen .Verzorgen het ontbijt en indien nodig (koken ).

    Elke week het verschonen van het linnen goed,elke dag kamers schoonmaken en alle bijkomende werkzaamheden.

    De inkoop van etenswaren is ook aan u verantwoordelijk.

    Mijn zoek cretiria gaat uit naar iemand die de taal enigzins beheerst,oa spaans engels duits en de nederlandse taal beheerst is woord en schrift.

    U bezit een nederlandse paspoort.

    Verantwoordelijks gevoel.

    Het salaris is per maand en alle lasten worden betaald in euro's en alle lasten voor de spaanse voorschriften worden betaald.

    Denkt u dat u dit aankan en de juiste persoon is.zou ik dit graag willen vernemen via dit forum.

    De rest bespreken we bij een eventuele ontmoeting.

    Met vr gr Egbert..

  • andrew gabrielse

    Hallo,

    Graag wil ik reageren op uw oproep voor een beheerder van uw bed&breakfast in Spanje. Ik ben een man 41 jaar en heb veel buitenlandse ervaring in horeca en hotels en spreek vloeiend Spaans, Engels en Duits. Mijn laatste beroep was Manager bij een groot 4* resort op de Antillen.

    Voor meer informatie gelieve te reageren op mijn email adres.

    Met vriendelijke groeten,

    Andrew Gabrielse