Grand Cafe The Mail Company te Zaandam is op zoek naar een zelfstandig werkend kok / hulp kok (fultime / part-time)

  • The Mail Company Zaandam

    Grand Cafe The Mail Company te Zaandam is op zoek naar een zelfstandig werkend kok / hulp kok (fultime / part-time).

    Als Zelfstandig Werkend Kok bent u, onder supervisie van de Chef Kok, medeverantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken betreffende de keuken. Samen met het team draagt u zorg voor kwalitatief hoogwaardig product, service en gasttevredenheid.

    Functie beschrijving

    * Bereiden van gerechten of gedeelten daarvan volgens recept.

    * Het verrichten van voorbereidende – en afrondende werkzaamheden

    * Ontvangst en beoordelen van producten van leveranciers

    * Controleren van de ingrediënten en (half)fabricaten op datum en versheid

    * Het inwerken en sturen van medewerkers keuken en - afwas

    * Het toezien op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, Arbo en HACCP

    Functie eisen

    * Meerdere jaren ervaring in de keuken

    * Zelfstandig en stressbestendig

    * Flexibel en een teamplayer

    * Klantvriendelijk, commercieel- en servicegericht

    * Hands on mentaliteit

    Wij bieden

    * Een salaris conform de horeca CAO en inhoud van de functie

    * Start zo snel mogelijk

    * Fulltime dienstverband

    * Afwisseling

    * Flexibele werktijden

  • Mitchel Link

    Purmerend, 18 November 2013

    Betreft: vacature Zelfstandig Werkend Kok

    Geachte heer/mevrouw,

    Op uw website, onder tab vacature, las ik met veel belangstelling de vacature van u voor de functie van medewerker horeca. Bij het lezen van de vacature voelde ik mij direct aangesproken door deze functie en heb daarom meteen besloten naar u te reageren door middel van deze brief waarin ik mijn interesse en motivatie graag bij u wil aangeven. Ik heb met succes mijn vmbo opleiding afgerond waarna ik inmiddels ook in het bezit ben van het diploma Soicale Hygiëne alsmede het certificaat ‘Sturen op cijfers’.

    Mijn naam is Mitchel Link, mijn leeftijd is 21 jaar. Ik ben reeds acht jaar werkzaam in de horeca, ik ben begonnen in de spoelkeuken, waarna ik als basis kok ben gaan werken, inmiddels werke ik anderhalf jaar als zelfstandig werkend kok op Schiphol en heb ik 2 maanden bij AFC Ajax gewerkt. Bij Ajax is was het helaas niet wat ik ervan verwacht had. Tevens heb ik een ruime ervaring in de bediening alsmede bardiensten. Door deze functie op Schiphol heb ik een ruime ervaring met de Engelse taal. Ik heb gewerkt in verschillende horecagelegenheden, van lunchroom tot cateringbedrijf maar ook in een culinair restaurant en tappas restaurant. Hierdoor ben ik bekend met de diversiteit binnen de horeca.

    Ik zou mezelf tenslotte willen beschrijven als een vriendelijk en ambitieus persoon, die passie heeft voor de Horeca. Vanuit deze passie voel ik een enorm enthausiasme om binnen uw team te mogen werken. Ik ben ervan overtuigd dat ik kan voldoen aan de omschreven functie eisen en dat ik een waardevolle bijdrage kan zijn voor uw organisatie. Ik hoop dat mijn brief voor u aanleiding geeft tot een gesprek, zodat ik mijn sollicitatie persoonlijk bij uw kan toelichten. Voor verdere informatie en achtergronden van mij verwijs ik u naar beneden waarin mijn curriculum vitae staat.

    Met vriendelijke groet,

    Mitchel Link

    Persoonlijke gegevens

    Voorletters en voornaam: M Mitchel

    Achternaam: Link

    Geboortedatum: 01-05-1992

    Geslacht: Mannelijk

    Straat en huisnummer: Suze Groenewegstraat 48

    Postcode: 1442NJ

    Plaats: PURMEREND

    Telefoonnummer: 0653471703

    E-mailadres: Mitchellink@hotmail.nl

    Werkervaring

    Functie / Werkgever Start Einde Uren

    Afca Ajax

    Horeca Mederwerker sep 2013 nov 2013 35 p.w.

    Hms Host Schiphol feb 2012 sep 2013 38 p.w.

    Zelfstandig werkend kok

    Hoedje van de koning mrt 2011 feb 2012 38 p.w.

    Zelfstandig werkend kok

    Grootmeester BV jul 2010 feb 2011 40 p.w.

    Bouwtimmerman

    Hoedje van de koning jun 2010 jul 2010 30 p.w.

    Zelfstandig werkend kok

    Restaurant Spijs jan 2009 dec 2009 30 p.w.

    Basiskok

    La cabanita jan 2009 jul 2009 30 p.w.

    Basiskok-leerling kok

    Bijdehandjes sep 2008 jan 2009 24 p.w.

    leerling-kok

    Bistro Lavache mrt 2007 sep 2007 16 p.w.

    krantenbezorger

    Distriq jul 2006 feb 2007 7 p.w.

    Bezorgen van Telegraaf