koks gezocht tiel

  • Alex Cornelissen

    Wij van BeterWerk personeelsdiensten zijn voor onze opdrachtgever opzoek naar zelfstandigwerkende koks voor een hotel/restaurant in tiel.

    BeterWerk is voor deze vacatures op zoek naar koks die een vaste baan willen.

    Interesse in deze baan stuur dan snel een mail zodat we contact met je op kunnen nemen.

    Met vriendelijke groet,

    BeterWerk Personeelsdiensten

  • Laurentz Craane

    Geachte Alex,

    Ik heb zojuist deze vacature gevonden en wil daarop gelijk reageren. Mijn naam is Laurentz Craane, ben 21 jaar en woonachtend in Tiel. Ik ben op zoek naar een baan als zelfstandigwerkend kok omdat ik deze maand mijn opleiding heb afgerond. Ik heb mijn opleiding gevolgd op de vakschool te Wageningen en gedurende mijn opleiding heb ik onder andere stage gelopen bij L'escargot in Tiel, De Os en het Paard in Deil, Two Chez Royal in Leeram, Appels en Peren in Tricht, etc. Ik ben benieuwd waar deze vacature is en of deze nog vacant is. Ik zou u willen vragen om mij te bellen op 06- 34485616 of andes te mailen. Ik ben benieuwd op uw reactie.

    Laurentz Craane

  • Alex Cornelissen

    Beste Laurentz,

    Bedankt voor je reactie.

    We hebben bij verschillende bedrijven vacatures.

    Ik zou je graag even uitnodigen voor een gesprek zodat we samen even kunnen kijken wat voor een bedrijf dat goed bij je past.

    Ik ben nu niet op kantoor maar neem morgen even telefonisch contact met je op zodat we het een en ander af kunnen spreken.

    Met vriendelijke groet,

    Alex Cornelissen

    Laurentz Craane schreef:

    >

    > Geachte Alex,

    >

    > Ik heb zojuist deze vacature gevonden en wil daarop gelijk

    > reageren. Mijn naam is Laurentz Craane, ben 21 jaar en

    > woonachtend in Tiel. Ik ben op zoek naar een baan als

    > zelfstandigwerkend kok omdat ik deze maand mijn opleiding heb

    > afgerond. Ik heb mijn opleiding gevolgd op de vakschool te

    > Wageningen en gedurende mijn opleiding heb ik onder andere

    > stage gelopen bij L'escargot in Tiel, De Os en het Paard in

    > Deil, Two Chez Royal in Leeram, Appels en Peren in Tricht,

    > etc. Ik ben benieuwd waar deze vacature is en of deze nog

    > vacant is. Ik zou u willen vragen om mij te bellen op 06-

    > 34485616 of andes te mailen. Ik ben benieuwd op uw reactie.

    >

    > Laurentz Craane