kok gezocht

  • c.a. Kras

    Mooi restaurant in hartje zaandam zoekt gemotiveerde kok( chef de partie-sous),om ons kleine team te versterken,wij maken bijna alles zelf,wel zaans publiek,patat is er helaas bij.Ik zou zeggen ,gooi er een berichtje tegenaan,kan geen kwaad.

  • jermaine

    hallo kom toevallig langs deze site via google en zoek werk in zaandam als kok

    k zou graag meer info willen over het bedrijf als et kan

  • p.huisman

    Wij detacheren koks in noordholland.

    Kijk gerust eens op onze site www.culicrew.nl.

    Ook hebben wij vaste mensen in dienst die wij tegen scherpe prijzen kunnen aanbieden.

    Met groet,

    P.Huisman

  • Rob

    Ik ben een zeer ervaren kok,met een afgeronde opleiding,en ervaring in diverse bedrijven.

    Per 1 april zoek ik ander werk,het liefst in een klein gezellig team,waar kwaliteit belangrijk is.

    Ben flexibel ingesteld en eengoede teamplayer.

    Mocht u interresse hebben kan ik u een uitgebreide CV toesturen.

    mvg Rob

  • Jan

    Voor horeca vacatures bij jouw in de buurt kan je ook eens kijken op http://www.horecawerkgevers.nl

    succes!

  • Brenda Vermeulen

    Goedemorgen,

    Via de site horeca-vacatures kwam ik uw bericht tegen dat u vanaf 1 april een nieuwe baan zoekt. Brevent is gelegen in het centrum van Zaandam en wij zijn op zoek naar een parttime zelfstandig werkend kok.

    Wellicht kunt u (indien u interesse heeft) wat meer informatie over uzelf geven, en deze naar ons toesturen via de email.

    Brevent is een evenementenlocatie die groepen kan ontvangen tot max. 70 personen. Wij zijn alleen geopend op reservering, voor zowel bedrijven als particulieren.

    Graag zie ik uw reactie tegemoet. U kunt mij ook bereiken via tel. 06-52461761.

    Met gastvrije groet,

    Brevent

    Brenda Vermeulen

    Manager

  • sander van tuil

    geachte men

    ik ben een jongen man van 23 jaar .en heb al 9 jaar ervaring in de horeca .ik ben naar zaandam verhuist en ben toen de horeca uit gegaan maar ik begin het wel heel erg te missen,dus ik heb intresse in deze job .

    met vriendelijke groet

    sander van tuil