Enthousiaste (hobby-) kok gezocht in Frankrijk!

  • Zieta Meijer

    Wij hebben een gezellige *** camping aan een groot meer in de Aveyron met bar/restaurant en terras aan het water. Voor de maanden juli en augustus zijn we nog op zoek naar een enthousiaste (hobby-)kok. Wij zorgen voor kost, inwoning en een redelijke vergoeding.

    Interesse? Kijk dan eens op onze site: www.laromiguiere.com en aarzel niet om contact op te nemen voor alle overige informatie!

  • R.H.WOUDSTRA

    U hoeft nu niet verder te zoeken, ik ben een hele enthousiaste echte kok.

    Mijn beroep is voortgekomen doordat koken een hobby van mij is.

    Ik kook nu reeds 14 jaar in proffesionele keukens in den haag en scheveningen en heb een boel ervaring.

    Enkel het werken op een camping in Frankrijk of elders in Europa, nee dat heb ik nog nimmer gedaan. Ik loop al enige tijd met deze gedachte om eens uit dat Scheveningen/gebeuren te stappen en nu las ik Uw advertentie en dacht+ dit is het.

    De kans om de boel hier voor tijdelijk achter mij te laten en fijn en lekker te koken op een camping.spreekt mij erg aan.

    Bij deze mijn reactie en motivatie. Ik stel geen hoge financiele vergoedingen, wel een plek waar ik goed kan rusten-slapen en voor de rest zie ik wel hoe of wat.

    Ben een hele actieve , sociaal en hardwerkend persoon-kok. Spreek een klein beetje Frans,schoolfrans. Maar daartegenover vloeiend Engels en Duits. Ik kan lekker koken en het belangrijkste dat dit constant is en blijft. Ik heb er altijd zin in, ik vind het gewoonweg een mooi vak.en dat mijn gasten tevreden naar huis gaan .

    Het leven is tenslotte al duur genoeg en als je ook nog niet lekker gegeten heb dan krijg je helemaal er de pe in en , en daar waak ik voor dat dit dus niet voorkomt.

    Voorlopig was dit een kort overzichtje , en wie weet hoor ik van U nav dezes

    Met vriendelijke Groet Ronald Woudstra.Zieta Meijer schreef:

    >

    > Wij hebben een gezellige *** camping aan een groot meer in

    > de Aveyron met bar/restaurant en terras aan het water. Voor

    > de maanden juli en augustus zijn we nog op zoek naar een

    > enthousiaste (hobby-)kok. Wij zorgen voor kost, inwoning en

    > een redelijke vergoeding.

    >

    > Interesse? Kijk dan eens op onze site: www.laromiguiere.com

    > en aarzel niet om contact op te nemen voor alle overige

    > informatie!