top horeca echtpaar

  • gaby

    wij zijn opzoek naar een top horeca echtpaar die ons kleine maar gezellige cafe kan runnen. mail voor meer info

  • richard craanen

    Gaby,

    Kan je ons meer informeren omtrent:

    - dit cafe

    - locatie

    - kleine kaart? / restaurant??

    - openingstijden

    - verwachtingen / eisen

    - toekomst

    Groet

    Richard.

  • Yvonne

    Hallo Gaby,

    Deze oproep maakt mij en mijn partner nieuwsgierig.

    Kun je me meer informatie geven over het café? Wat voor soort café is het en nog belangrijker, waar kunnen we dit café op de kaart terugvinden?

    Wat verwachten jullie van het echtpaar en voor hoeveel tijd hebben jullie deze verwachtingen of is dit onbeperkt? Misschien kun je ook aangeven hoe de toekomst van dit café eruit ziet?

    Kortom, we zouden graag wat meer informatie van jullie ontvangen als dit mogelijk is.

    Groetjes,

    Yvonne

  • gaby

    neem eens contact met mij op. het gaat om een cafe in beverwijk noord holland

  • gaby

    neem eens contact met mij op. het gaat om beverwijk

  • Els

    Beste Gaby,

    Wij hebben intresse en willen graag in contact komen met jou.

    Els

  • gaby

    gabydewever@hotmail.com

  • gaby

    gabydewever@hotmail.com

  • gaby

    het gaat om een bruin cafe 50m2 met een extra rokersruimte van 19m2

    dit jaar komt er nog 18m2 extra bij

    publiek is alle leeftijden maar in het weekend na 23 uur is 70% tussen de 17 en 25 jaar

  • jack en anneke

    geachte mevr.gaby

    naar aanleiding van uw advertentie willen wij graag in aanmerking komen voor deze vacature.

    wij zijn een echt horeca stel van 40 en 48 jaar.

    na 2 jaar een cafe beheerd te hebben in groningen en waar ze de formule gingen veranderen zijn wij over gestapt naar texel waar wij 15 maand een strandpavalijoen

    gerund hebben zijn we nu beland in den haag waar wij nu momenteel een brasserie runnen maar wij zagen uw advertentie staan en dachten we willen toch graag reargeren graag zouden wij meer willen weten over het cafe en wat de mogelijkheden zijn.

    graag zouden we persoonlijk in contact willen komen om de zaken door te bespreken.

    met vriendelijke groet jack en anneke mulder

    tel 0647047422