Ik omschrijf mij zelf als een energieke, enthousiaste persoonlijkheid die zeer vakbekwaam is. Met mijn leidinggevende capaciteiten en werkervaring stuur ik graag een team medewerkers aan, die ik op de juiste wijze weet te motiveren en te enthousiasmeren. Met grote liefde voor het horecavak heb ik mij in de afgelopen jaren sterk geprofileerd als leidinggevende manager.

In de meestal hectische werkomgeving van een horecabedrijf heb ik een sterk organisatorisch vermogen ontwikkeld, waarbij ik met commercieel inzicht op flexibele wijze een goede omzet weet te halen en/of een team kan laten floreren. Zowel in teamverband als individueel functioneer ik op topniveau. Mijn drijfveren en werklust zijn erg groot en ik doe dan ook bepaald niet onder in vergelijking met jongere medewerkers. Juist onder druk lever ik grote prestaties en blijf nauwkeurig en systematisch werken.

Indien u op zoek bent naar DE leidinggevende in uw organisatie die van wanten weet, voor geen gat te vangen is en uw zaak verder kan stroomlijnen, dan kunt u mij bellen voor een afspraak en schud ik u binnenkort graag de hand voor een onderhoudend gesprek.